سلامی دیگر خدمت شما کاربران همیشه همراه سایت ایران کلش ، امروز قصد داریم برخی از مپ های ضد ستاره برای کلن وار و افزایش کاپ را به صورت کامل بررسی کنیم و اشتباهات بیشتر پلیر ها را در این زمینه رفع و رجوع نماییم.
آنتی سه استار اصطلاحیه ای است که امروزه خیلی زیاد شنیده می شود ، ما در ایران کلش عقیده داریم که این اصطلاح در مکان های دیگر کاملا اشتباه به کار می رود ، در این مطلب قصد داریم تا به این سوال ها پاسخ دهیم :
- مپ ضد سه ستاره چیست ؟
- هدف های مپ ضد سه ستاره چیست؟
- چرا مپ های پوشینگ و افزایش کاپ برای وار مناسب نیستند و کاربردی ندارند؟
- به راستی تفاوت بین مپ های افزایش کاپ و وار چیست مگر در هردو گونه چیدمان ، هدف ما تنها دادن ستاره کمتر به حریف نیست؟
و درنهایت معرفی چند تا از بهترین چیدمان های اصولی ضد سه ستاره برای وار در تاون هال های هشت, نه, ده, تا یکی از بهترین مپ های وار تاون هال یازده ، با ما همراه باشید …
چرا مپ های ضد ستاره برای چیدمان زمین ؟
ما در ایران کلش شاهد این هستیم که اغلب پلیر ها فکر می کنند که لزوما یک مپ خوب برای پوش و افزایش کاپ می تواند یک مپ مناسب برای وار هم باشد که این تفکر ، کاملا غلظ است ، ۹۰ درصد مواقع کلشر ها دچار این اشتباه میشوند.
این ایده یه تفکر کاملا غلط است چرا که هدف های این دو گونه چیدمان کاملا متفاوت است :
- یک مپ تروفی و افزایش کاپ باید هر چند وقتی ، باید بتواند به شما کاپ برگرداند به معنی دیگر ، کاپ هایتان روبه افزایش باشد.
- مپ کلن وار یا مپ ضد سه ستاره باید به نحوی عمل کند که تمام اتک هایی که منظور گرفتن سه ستاره به شما زده می شوند با شکست روبه رو بشوند.
بنابراین هر دو نوع مپ از کاپ شما محاظت می کنند و تا حدودی نیز از منابع شما
حقیقت و مفهومی که درپشت این دو پنهان شده کاملا متفاوت است:
- مپ تروفی و افزایش کاپ در حالی انجام می گیرد که حمله کننده هیچ ریپلیی از بیس شما ندارد و همینطور زمان خیلی محدودی برای بازدید و بررسی مپ شما قبل از حمله دارد ، همچنین حمله کننده مجبور است با همان نیرو هایی که آماده کرده است حمله کند و ممکن است استراژی آن به مپ شما نخورد.
- بیس ضد سه ستاره ، گرفتن یک ستاره را به شدت راحت میکند به طوری که معمولا با خنثی کردن هسته مپ از دفاعی های سنگین این نوع بیس ها تقریبا هیچ دفاعی را پیروز نمی شوند و چیزی که در مورد آن ها عجیب است ، به شدت سخت بودن سه ستاره گرفتن از مپ است.
امیدواریم حالا شما متوجه این تفاوت ها شده باشید.بیس و چیدمان پوش (افزایش کاپ) باید همیشه از تاون هال شما محافظت کند و امیدوار باشید تا حمله کننده ای اشتباهی مرتکب بشود تا شما بتوانید مقداری از کاپی که از دست داده اید برگردانید.
در کلن وار خیلی کم پیش می آید که حمله کننده در حمله خود با شکست مواجه شود به برای اینکه طرف مقابل زمان زیادی دارد تا برای اتک آماده شود و حتی ممکن است ریپلی را نیز در اختیار داشته باشد تا بتواند اشتباهات پیش آماده را در هنگام اتک ببینید.
چه چیزهایی یک بیس کلن وار را به یک چیدمان خوب ضد سه ستاره برای وار تبدیل میکند؟
ساخت ببس های ضد سه ستاره تقریبا از تاون هال ۸ (به ندرت) تا تاون هال ۱۱ ممکن است. خیلی ساده می شود گفت تاون هال های پایین تر نمی توانند یک مپ آنتی سه استار بچینند به علت کمبود و ضعف دیوار ها و ساختمان ها.
چون هیچکس در وار شما را سه ستاره نکرده است دلیل بر این نیست که مپ شما آنتی سه استار است.
شیک و ساده می شود گفت یک مپ ضد سه ستاره دارای ویژگی های زیر است:
- تاون هال خنثی شده ای که تقریبا با هر اتکی (نوع استراتژی) می شود به اون رسید و نابودش کرد
- دارای منطق مرگ بسیار کم
- مخزن های گسترده به همراه فشردگی کم برای بمب جاینت ها
- سخت بودن خالی کردن و دسترسی به کلن کستل
- سخت بودن خارج کردن هیروها به ویژه ارچر کویین از دور
قبل از اینکه به تعدادی از مپ های ضد سه ستاره واقعی نگاهی بیندازیم به شما پیشنهاد می کنم تا ویدئوی زیر را حتما ببینید ، اگر می خوایید به طور خیلی دقیق تر و حرفه ای تر به این مسئله نگاه کنید و بتوانید به صورت حرفه ای مپ های وار را آنالیز و بررسی کنید ویدئوی زیر را از دست ندهید.
توجه : لطفا برای دیدن این ویدئو به صورت آنلاین ، درصورت داشتن نرم افزار دانلود منیجر ، از طریق تنظیمات نرم افزار آن را از روی مرورگر خود بردارید و یا می توانید بدون انجام دادن این کار ، ویدئو را با کلیک بر روی آن دانلود نمایید.
یک چیز دیگر که کاملا بر خلاف بیس های افزایش کاپ می باشد این است که در روز آماده سازی وار مپ اصلی وار را نشان نمی دهد تا وقتی که روز نبرد برسد. هر بازیکن و پلیری بیس های مشهور و معروف افزایش کاپ را در نبرد های معمولی دیده و می شناسد و تقریبا ایده ای در ذهن برای اتک به این مپ دارد. امیدوارم منظورم را فهمیده باشید (یعنی مپ ها بسیار قدیمی شده اند …)
مپ ها, چیدمان ها, نقشه ها آنتی سه استار(ضد سه ستاره) برای تاون هال 8
بیایید نگاهی به مپ های ضد سه ستاره بیندازیم. در نظر داشته باشید : اگر از مپ های ما استفاده می کنید ، چون سایت روزانه میزبان تعداد زیادی بازیکن از سراسر جهان است ، لطفا مپ هایی مثل تاون هال هشت که جای تله های در آن ها به شدت مهم است را دوباره برنامه ریزی کنید و محل آن ها را تغییر دهید چرا که ممکن است حریف از قبل با این مپ اشنا باشد که البته این احتمال خیلی کم است ( تقریبا ۱ در هزار) ولی باز هم این نهایت حرفه ای بودن است که سایت ما قصد آموزش حرفه ای شدن را دارد.
یکی از مهم ترین ویژگی های یک مپ ضد سه ستاره این است که هیچوقت نمی شود کپی و مثل آن را در سطح اینترنت پیدا کرد .
Anti 3-Star War Base TH8 | مپ ضد سه ستاره تاون هال
- ضد دراگ
- ضدوالکری
- ضد هوگ
- ضد پکا و گولم
شاهد یه مپ کلاسیک و ساده ضد سه ستاره در تاون هال هشت هستیم ، رسیدن به ایردیفنس ها بسیار دشوار است (مقابه با حملات دراگ که هنوز هم در تاون هال هشت محبوب است) و خالی کردن کلن کستل نیز بسیار سخت است.
در شرایطی که حمله کننده بخواهد از هوگ استفاده کند ، با جاینت بمب دوتایی رو به رو می شود و در نهایت متوجه می شود که حمله با هوگ یکی از بدترین ایده ها بوده است.
Anti 3-Star War Base TH9 | مپ وار ضد سه ستاره تاون هال نه
ویژگی های این چیدمان آنتی سه استار تاون هال نه این است که کلن کستل آن بسیار سخت خالی می شود و وجود آرچر کویین ، اتکر را مجبور می کند تا از قسمت های جنوبی حمله کند و دفاعی های بیرون از مپ (دیوار ها) نیرو های اصلی و قیفی را از رفتن و شکل گرفتن حمله ی قیفی خارج می کنند و در این هنگام حریف با مشکل جدی خالی کردن و مقابله با نیرو های کلن کستل روبه رو می شود و یه حریف تازه کار نیرو های زیادی را در خالی کردن کلن کستل از دست خواهد داد.
همچنین محل نامعلوم و غیرقابل حدس جاینت بمب ها ترس عظیمی را برای اتک با هوگ را ، به حریف وارد میکند.
Anti 3-Star War Base TH10 | مپ وار ضد سه ستاره تاون هال ده
این یکی از سخت ترین بیس ها برای حمله کردن به آن است ، چرا که حمله کننده باید با خزانه های گسترده مپ روبه رو شود ، ایجاد تونل یا حمله قیفی شکل از خارج مپ کاملا با شکست مواجه خواهد شد و کار بسیار سختی خواهد بود ، همچنین مقابله با کویین و نیرو های کلن کستل بسیار سخت تر خواهد بود.
مخزن ها به علت دارا بودن سلامتی و جان زیاد برای نابودی مانند دیواری در مقابل حمله کنند و نیرو های قرار گرفته اند. (البته نیرو هایی که در نابود کردن ساختمان ها تمام حالت اند )
Anti 3-Star War Base TH11 | بهترین مپ آنتی سه ستاره وار تاون هال یازده
در تاون هال یازده خیلی کم پیش می آید که منطقه مرگ ( منطقه ای که قدرت دفاعی زیادی در آن وجود دارد) در نزدیک تاون هال باشد. این کار برای پیشگیری از اتک های والکری و بولر است که با هدف گرفتن هسته مپ می تواند به راحتی سه ستاره بگیرند. ( و یا راحت دو ستاره شود)
نتیجه
امیدواریم شما هدف اصلی مپ های آنتی سه ستاره را فهمیده باشید و اینکه چرا بیس های کاپ و پوش به هیچ وجه مناسب وار نیستند . همچنین استفاده از مپ تروفی در کلن وار یه عیب بزرگی که دارد این هست که ممکن است حریف شما آن را در اتک های معمولی و در زمان روز آماده سازی دیده باشد و با آن آشنایی پیدا کند.
ممنونم از نظرات و اطلاعات شما
ممنون از مطلب مفیدتون
سلام.
ممنون از مطلب خوبتون.
مثل همیشه عالی.
لایک
رضایت ما افتخار ماست
موفق و پیروز باشید
خیلی ممنون از نظر شما در ، چشم رسیدگی میشه
موفق و پبروز باشید
سلام و خسته نباشید فکر کنم برداشتی که من کردم این بود که مپ هایی که از هر جهتش یک قدرت مساوی داشته باشه و خیلی جهت دار ساخته شده باشن دیگه تو کل کلشرها مشخص شده که برای وار خوب نیستن.مخصوصا تاون 9 به بالا که همه میان با والکری اتک میزنن.بنظر من مپ هاتون رو خودتون با یکم دستکاری جوری بچینید که سخت 2 بشه چه برسه به 3 ستاره.واسه تاون 11 هم که الان نفرات اول گلوبال و جهان همشون از یک بیس استفاده میکنن و اونو میتونن واسه ی وار بذارن که خودمم بهشون برخورد کردم… بیشتر بخوانید »
خوب بود ممنون
ممنون از نظرتون
ممنون از نظرتون رضایت شما افتخار ماست
موفق و پیروز باشید