پس از انتقادات و تعریف هایی که طی روزهای گذشته به آپدیت عظیم کلش وارد شد (در مطلب بررسی کامل آپدیت کلش) ، لحظاتی قبل تیم توسعه دهنده بازی با انتشار بیانیه ای از پشت پرده ایده دهکده دوم پرده برداشت و آینده روشنی برای این قسمت جدید از بازی پیش بینی کرد!!
پشت پرده دهکده دوم از زبان سازندگانش!
مدت زمان نسبتا زیادی سپری شد ولی دهکده دوم (دهکده کارگر) بالاخره اینجاست!! ساخت این جهان جدید سفری شگفت انگیز، برای تیم توسعه دهنده رقم زد و میخواستیم شما نیز در این شگفتی سهیم باشید!
در این مطلب قصد داریم تا به صحبت درباره تمامی پشت پرده های این آپدیت ، از ایده طراحی تا برنامه های آینده آن بپردازیم و مثل همیشه آماده دریافت انقادات و پیشنهادات شما هستیم.
چرا دهکده دوم؟!
از زمان انتشار آپدیت کلن وار ، مدام از خود می پرسیدیم “چه چیزی باعث هیجان انگیز تر کردن کلش اف کلنز خواهد شد؟” در حقیقت رسیدن به ایده مناسب زمان بر است و جزییاتی که مدام باید مرور و تکرار شوند.
در این زمان ، ایده گرفتن ها در ماه های آپدیت تان هال 11 با موانع جدی روبه رو شد چرا که این آپدیت برخی از چالش برانگیز ترین گیم پلی های بازی را نشان میداد که بطور قابل ملاحظه ای باعث شد تا بتوانیم در مورد سادگی ، قابل فهم بودن و لذت بخش بودن بازی در عین پیشرفت نیز فکر کنیم.
به گذشته ها بازگردیم!!
نسخه های قدیمی کلش اف کلنز نمونه ای روشن از تجلی روح سادگی در درون بازی بود چراکه جذابیتی ساده در نسخه های اولیه بازی وجود داشت که ما احساس کردیم این سادگی در نسخه های بزرگتر و جدیدتر بعدی از بین رفته اند. ولی چگونه میتوانیم این تجربه جذاب رو به بازیکنان بازگردونیم؟! درسته ، دهکده جدید بنظر ایده خوبی است.
بسیاری از ایده های دیگر مانند حالت شب ، نبرد تن به تن یا کارگر ویژه بعد ها به ذهنمان رسید. در واقع یک دهکده جدید به شما این شانس رو میده که نگاهی تازه از بازی کلش اف کلنز داشته باشید و ایده هایی رو تجربه کنید که در قسمت اصلی بازی هرگز قابل دسترسی نیستند!
علاوه بر همه ی این موارد ، هدف ما از ایجاد دهکده جدید ، هیجان انگیز تر کردن بازی و لذت بخش کردن دوباره آن بود.
جهانی تازه ، ساخته شده برای کلشرها
دهکده جدید چالشی تازه برای ما ایجاد کرد و اون هم این بود که چطور جذابیت تجربه ای جدید برای کاربران بوجود بیاریم درحالی که سادگی اون هم حفظ شده باشه؟! و این تمامی چیزی است که ما برای آن تلاش کردیم و تمامی چیزهای فعلی رو بخاطرش ایجاد کردیم.(نیروهای جدید ، گیم پلی منحصر به فرد ، دفاعی های جدید و حتی قهرمانی جدید که خود انقلاب و نوآوری بزرگی در طراحی کلش است)
خوشبختانه تیم ما تجربه ای 5 ساله از نظرات بازیکنان در تمامی موارد بازی دارد و تجربیات زیادی برای نگاه، به گذشته وجود دارد که در اینجا به بیان برخی از مهم ترین آنها میپردازیم.
تیم کلش اف کلنز میبایست در اینجا تشکر ویژه ای از تمامی بازیکان داشته باشد که برای سالها با ما همراه بودند و ما را دنبال کردند ؛ بدون شما ، دهکده دومی که اکنون میلیون ها نفر درحال بازی در آن هستند وجود نداشت.
برای حرکت آماده باشید
کلشرها عاشق اتک و نبرد هستند و همیشه خواستار کاهش زمان و هزینه ساخت نیروها بوده اند چراکه اینکار منجر به نبرد سریعتر و بیشتر آنها میشد. بنابراین ما در دهکده دوم تصمیمی تازه گرفتیم ؛ سیستمی خودکار در ساخت نیرو با زمان آمادسازی بسیار کم و بدون هیچگونه هزینه ای برای آمادسازی نیرو یا حمله!
انتظار برای پیشرفت!!
ما همچنین فعالیت زیادی بر روی بالانس زمان بازی انجام دادیم و تلاش کردیم تا روند بازی با معنی بنظر برسه بازیکنان اغلب بطور روزانه برای جمع آوری منابع و یا جلوگیری از دست دادن آنها تلاش میکردند.
به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا نگاهی نو در دهکده دوم به این موضوع داشته باشیم. درست همانند کلن وار بازیکنان برای بدست آوردن منابع با یکدیگر مبارزه و رقابت میکنند و منابع نها هیچ وقت ربوده نخواهد شد. علاوه بر آن ، ما این سیستم رو بگونه ای طراحی کردیم تا به کمک محدودیت 3 جایزه پیروزی در روز ،نیازی به بازی کردن های سنگین نباشد.
تیم ما بر این عقیده است که دهکده دوم نباید منجر به غفلت شما از دهکده اصلیتون یا کلن وار بشه تا تنوع در بازی نیز رعایت بشه. اما در این حین ما نبرد بر سر کاپ رو آزاد گذاشتیم و کاپ بیشتر به معنی جوایز بیشتر در پیروزی هاست!
بازنگری در متعادلسازی نبردها
مود جدید بهترین فرصت ما برای تغییر اساسی در گیم پلی نبرد بود. به همین دلیل تمرکز خود را بجای ایجاد اسپل های مختلف ، بر روی هریک از نیروها متمرکز کردیم تا با ارتقای هریک ، ویژگی های خاصی از آنان نمایان شود و بجای کار کردن بر روی ظرفیت اشغالسازی ، آنها رو بصورت گروهی ایجاد کردیم تا با ارتقا بر تعداد آنها افزوده شود.
تمامی نیروها برای قدرت بیشتر و نابودی سریعتر متعادلسازی دوباره شدند تا اندازه ارتش و پیچیدگی دفاع از آن کاهش یافته و زمان حمله نیز کمتر شود. در همین زمان ، نبرد تن به تن باعث میشه تا تمرکز بر روی دفاع بیشتر و قدرت یک مپ در دفاع نمایان شود.
تجربه ای جدید از چالش های گذشته
گیم پلی نبرد تن به تن تنها به عنوان ویژگی جالب در حمله طراحی نشده است بلکه با توجه به نظراتی که از کاربران خود در ذهن داشتیم ، هدف بزرگتری را دنبال میکردیم و در واقع میخواستیم وقت بازیکنان در پیدا کردن یک رقیب در بین ابرها تلف نشود.
در ابتدا میزان دریافت لوت را بر اساس کاپ افراد قرار دادیم که به تمرکز روی پیروزی در نبردها کمک زیادی می نمود و نه کلیک بر روی NEXT (بعدی) برای پیدا کردن رقیب آسان و پر لوت!
و همچنین در این سیستم پیدا کردن رقیب دیگر هزینه ای برای کاربر نداشت. به همین دلیل احساس کردیم این سیستم میتواند بازیکنان را برای دریافت لوت بیشتر به بالا بردن کاپ تشویق کند.
در مرحله دوم : شدیداً خواستار حذف سیستم شیلد (محافظ) برای دهکده دوم بودیم.درواقع بازیکنان دیگر استرسی از اتک زدن نخواهند داشت و نگران این نخواهند بود که اگر اتک بزنند شیلد آن ها از بین میرود.
فراتر از پایگاه سازنده (دهکده دوم)
چه چیزی باعث شد که برای حفظ آینده کلش اف کلنز این آپدیت عظیم را منتشر کنیم؟ تیم ما چند نکته در سر دارد!
البته ما درحال حاضر تمامی بازخوردهای کاربران از دهکده ی دوم را میشنویم و برای پیشرفت و بهبود آپدیت های بعدی آنها را مورد برسی قرار خواهیم داد. اما درحال حاضر چندین لول جدید برای بیلدرهال در نظر داریم بنابراین چیزهای بیشتری قرار است به این دهکده افزوده شود!
همچنین تیم توسعه دهنده قصد دارد دوباره به شیوه ی انتشار با بازه های زمانی کوتاه برگردد.همانند آنچه که در زمان کلن وار رخ داد ولی این پروژه نیازمند صرف مدت زمان زیاد و تمرکز روی آن است و اکنون وقت آن است که جنبه های مختلف بازی ، از دهکده اصلی گرفته تا کلن وار را گسترش دهیم!
در آخر معتقدیم که همچنان چیزهای بسیار دیگری میبایست به دهکده دوم افزوده شود تا لذت یک بازی چند نفره را به ارمغان بیاورد چراکه جهانی جدید به معنای شانس های جدید است!
سلام یه سوال داشتم من توقسمت دهکده دوم ۳تاتوپ و۳تااژدهاو۱۵مردخشمگین داشتم اماحودبه خودازتمام نیروهام کم شده مثلاتوپ شده ۲تااژدها۲تا همه کم شده علت چیه
بیلدر بیس مسخره ترین اپدیت کلش بوده و ابروی خودشونو با این اپدیت بردن
عاشق بازی کلش هستم
خیلی هم خوبه
سلام بعد از گذشت دو سه ماه از اپدیت و دهکده ی دوم همگی میبینم که استقبال چندانی از دهکده ی دوم نشده مخصوصا از طرف تاپ پلیرها . بنظر منم دهکده ی دوم مسخره ترین اپدیت تاریخ کلش اف کلنز بوده
به نظر اپدیت مسخرس ولی میتونه اینده خیلی درخشانی داشته باشه لطفا الکی نظر ندید
د چند دسته از کاربر ها قطعا از این اپدیت خوششون نمی اد
یک دسته کسانی هستن که از برنامه مد ایکس مد و یا از این قبیل برنامه ها استفاده می کنن
و دسته خیلی بزرگتری از مهندسی ساز ها کسانی که با مهندسی کردن مپشون کلی پیشرفت کردن حالا دیگه نمی تونن چیزی رو دور بزنن و باید مستقیم برن و همین داد مهندسی ساز ها رو در اورده
اگه بازی طرفدار نداشت که 2700 کاپ ایرن نداشت یا 3155 کاپ جهانی وجود نمی داشت
دوست عزیز! حرفاتو قبول دارم! ولی اینکه میگی هنوز از ایکس مود استفاده میشه موافق نیستم،چون سوپرسل تیر آخرو زده.ولی شما اینم قبول داری تاپلیرها نظر مثبتی نسبت به دهکده دوم ندارن؟ کافیه مپ دوم اونارو ببینی یا هنوز نساختن یا یا تو سطح پایینی از بلدرهال هستن! اونم واسه تاپ پلیرهایی که در صدم ثانیه ای با خرید جم مکس میشن بسی جای تامل داره…..?
■قبل هرچیز اینو بگم من هرروز تو بازی کلش ام،جزی از زندگیم شده،پس قصد تخریبشو ندارم!!هدفمم اعتراض نیس،جبهه گیری به بخشی از اپدیت های ضعیفه ●یه عده از طرفدارای رویال میان اینجا، اکثرا هم زیر13سال سن دارن به هر قیمتی شده ازمپ دوم طرفداری میکنن! هرکسی نظری داره! یکی خوشش نمیاد یکی بلعکس خوشش میاد!نظرات و بازخوردها متفاوته سعی کنید به افکار همدیگه احترام بزارید! ●درجواب مدیران سوپرسل و هم اونایی که میگن شب و روز نمیشد به کلش اضافه بشه باید اینو بگم که اتفاقا خوبش هم میشد:بعنوان مثال اینجا شبه،میشد تمام مپ هایی که پیش شما نشون داده… بیشتر بخوانید »
دوست گرامی شما با عضویت در سایت میتونید مشترک بشید.
در قسمت بالا سمت چپ سایت فرم عضویت قرار داره و بعد از عضویت حتماً باید وارد بشید (البته بصورت اتوماتیک اینکار انجام میشه)
مرسی اقای احمدزاده!بالاخره موفق شدم????
دوست عزیز زیاد شدن لوت به معنی دوست نداشتن کلش نیست
به معنی اینه طرف زورش به زور کلش نرسیده وسط راه ول کرده
شب وروز اگر میشد برای بعضی کشور ها 6ماه شب بود و6ماه روز بود و این اصلا خوب نبود.
سلام اونایی که میگن اپدیت خوبه
حتما به نظر اونا خوبه نظرشون محترمه ولی اگه توجه کرده باشین این چند روز بعداز اپدیت لوت خیلی زیاد شد این یعنی بازیکن یا پلیرها کم شدن دیگه بازی نمیکنن
الان تا این لحظه سه روزه بیست ساعته به من اتک نزدن سپر هم ندارم منابع ام هم فوله فوله اینم نشونه این هست که پلیرها کم شدن این یعنی قدم گذاشتن در راه نابودی اگر تیم توسعه دهنده کاری نکنه وپیشگیری نکنه به زودی شاهد دهکدهای متروکه بسیاری خواهیم بود
منکه فقط 4میلیون اکسیر دارم تا گارد تموم بشهذیکی حمله کرده تان 11،هم هستم
زیاد شدن لوت به خاطر زیاد شدن مپ های متروکه نیست به این علته که یک دستگاه اکسیر ساز و سکه ساز به تان هال 9اضافه شده واقعا تا حالا کسی رو ندیده بودم که از زیاد شدن لوت ناراحت باشه تازه مپ متروکه زیاد بشه که واس ما خوب میشه هم لوت زیاد میشه هم اتک نمیخوریم هم کاپمون میره بالا تر هم حرص دزدیده شدن پولامون رو نمیکنیم راحت ات میزنیم
جواب همه سوال ها رو سازنده بازی داده من که با جوابش موافقم منطقی هست
سلام☺ من بعنوان یه پلیرمکس علاقه زیادی به بازی کردن مپ دومم ندارم?،2سالو9ماه شب و روز جون کندم که بیام از0شروع کنم⁉توبه استغفرالله?،ولی ناچارم بازی کنم چون دنده های کانون هام اگه بخاد آپگردید بشه باید کانون های مپ دومو لول چهار کنم! گزینه بعدی که بدجور رو مخم تردمیل میره سیستم اتک اجباریشه!حریفای میاد که خیلی قویتر از خودتن اونم از سر مجبوری نیروخالی میکنی بره پی کارش? ●ولی قبل اینکه مپ دوم اضافه بشه،اکثرا این توقع رو داشتیم،بریم مپ دوم،نیروهای جدید?هیروها?منابع?رو کشف کنیم بیاریم اینور تو مپ اصلی استفاده کنیم.. ●خدایشش این چی بود به خوردمون دادن?؟ مجبورمون… بیشتر بخوانید »
کی گفته ازاول میخوای شروع کنی بازیت سر جاشه اگه دوست نداری خب مپ دوم رو بازی نکن در ضمن اقای نابغه که میگی سیستم اتک اجباریه اگه قرار بود ما انتخاب کنیم خب یه حریف ضعیف انتخاب میکردیم اونوقت اون مارو انتخاب نمیکرد ?سیستم اتکش مثل وار و کلش رویاله واقعا میشه توی این ها حریف رو خودمون انتخاب کنیم اول فکر کن بعد حرف بزن?تازه حتما کاپت بالاست که قوی میوفته مثل کلش رویال سیستم بازی چون برای اتک نه زمان میخواد نه پول و پولاتو نمیدزدن و هم میشه سربازان رو عوض کرد خیلی عالیه هرکی موافقه… بیشتر بخوانید »
معنای از 0 شروع کردن رو نفهمدی پس
هر موقع اکانت اصلیت رو ازت گرفتن بعد بگو از 0 شروع کردن
سلام من نمیدونم هدف این افراد که میان اعتراض میکنن چیه؟مثلا میخواین چی رو ثابت کنین؟؟فکر کردین جنگ جهانیه میخواین تحریم کنین بازی رو؟ کی گفته این آپدیت بده؟من تو کلنم افراد همه شاغلن حتی وقت وار زدن ندارن ولی هم آپدیت آمد همه دستشون رو شد.همشون انقدر بازی کردن که اگه دهکده اول بازی میکردن الان وضعشون خیلی بهتر میبود.چیه الان چند نفر میگن بازی بدرد نمیخوره باید از اول شروع کنیم؟؟؟مگه سی تا سی تا اکانت میساختین همچین حسی بهتون دست نمیداد؟من متاسفم برای مردم کشورمون.با آمدن دهکده دوم در عوض اینکه شوق بازی دو چندان داشته باشن… بیشتر بخوانید »
نابغه اون مپی که میبینی یک شبه بالای 2000تا کاپ رسیده و همه نیروهاش مکس شدند (منظورم مپ دوم هست) اون اکانت و چندتا دیگه واسه خود سوپر سل هست واسه تست و ران کردن بازی ، ماله افراد معمولی هنوز به اونجا نرسیده
داش بک لحظه برو نفرای اول رو نگا کن
یک نفر هست اسمش فکر کنم trenbolone از کلن مگا امپایر.جفت دهکده ش کاملا مکس هست.نه کلن مگا امپایر نه افرادش مال سوپرسل نیست.بدون اطلاع حرفی نزن
چرا نظر قبلی من ثبت نمیشه
سلام.از نظر من اگر تعداد اتک های دهکده دوم بیشتر بشه بهتر چون سه اتک یک روزو میزنیم منابع رو میگیریم بعد دیگه اتک بزنیم منابع نمیده ففط کاپ بالا و پایین میره…اگرم مثل دهکده اول بتونیم چلنج داشته باشه بهتر میشه و میفهمیم که کجای دهکده دوم ضعیفه و اصلاح میکنیم.
برو اتکایی که بهت زدن رو ببین مشکلت را دریاب
بچه ها این طور در باره مپ دوم زود قضاوت نکنید چون توی مپ دوم دستاورد ها و کلی درخت و دستگاه جم ساز داره که میتونید برای مپ اول استفاده کنید و با بالا بردن لول ساختمان هاش زود تر لول خود رو بالا ببرید و مپ دوم به علت کوچیک بودن لوت بالا و بی دردسر بودن(مثل اتک خوردن لوت کم کارگر های بیکار کاپ نامناسب انلاین بودن برای شیلد و ساختن سرباز های گرون و زمان ساخت انها و ساخت مپ های محافظت از لوت ) بسیار جذاب میکنه بازی رو و وقت هایی که توی بازی… بیشتر بخوانید »
اتفاقا دوست عزیز ، اینکه خیال ادم جمع هست که اتک نمیخوره و لوت هاش رو نمیبرند و نمیدونم شیلدش نمیپره و راحت میتونه بی دردسر اتک بزنه تند تند ، اصلا هیچ خوب نیست! چون بازی جذابیت و لذتش به همین مسائل هست ، اصلا لازمه ی تنوع در بازی وجود همچین چیزهایی هست که شما بهش میگید دردسر ، بله دوست عزیز ، وگرنه اگر همه بالجبار در یک حدود و چارچوب یکسان وثابت بخواند پیش برند ،میشه همون کلش رویال ! بازی باید تا میتونه امکانها وانتخابهای گوناگون داشته باشه، همین اتک زدن و لوت دهکده ی… بیشتر بخوانید »
به قول خودتون بازی باید تنوع داشته باشه خب الان همین طور شده یک طرف شیلد و اتک و دزدی که هیجان داره و یک طرف هم بازی خونسردانه خب خیلی خوب شده تازه از مثبت ها معلومه خیلی ها با من موافقن
سلام .به نظر من دهکده دوم اصن فاز بازی نیستش اگه قرا باشه یه مپ رو از پایه شروع کنم با یه اکانت دیگه اینکار رو میکردم دیگه نیازی نبود به اینکه دهکده دوم رو بازی کنم تازه اونم با اون قانون مزخرفش مثه کلش رویال اینکه هر حریفی به تنگت افتاد بل اجبار باهاش نبرد کنی اینکه نشد ایده برای یه بازی مث کلش با این وضعیت فکر نکنم کسی اشتیاق چندانی برای دهکده دوم داشته باشه چون نفر اول دنیا هم علاقه ای برای بالا اوردن دهکده دوم نشون نمیده یعنی به نوعی یک اعتراض محسوب میشه برای… بیشتر بخوانید »
سلام … داشتم نظرات رو میخوندم دیدم خیلی ها میگن تاپ پلیر ها مپ دوم رو بازی نمیکنن .. اینجوری نیست دوستان .. وقتی لیگ لجند هستی باید فقط در حال سرچ باشی .. اصن وقت نمیکنی که بیای بیرون و بری سراغ مپ دوم .. اونایی که لجند رفتن میدونن چی میگم .
من نمیدونم یه سریا از بازی چه توقعی دارن میان میگن ما چند سال بازی کردیم حالا دوباره باید از نو شروع کنیم،آخه عزیز من مگه این چن ساله در حال اکتشاف چاه نفت بودی که پیدا نکردی،ما هممون تو این چند ساله با این بازی سرگرم بودیم بعد این هم همینه،کسی هم که از بازی لذت نمیبره بازی نکنه.
سلام ادمین ربات کی اپدیت میشه . الان با این اپدیت کلش ربات اتک نمیزنه لطفا راهنمایی کنید
منم موافقم کلش دیگه جای بزرگتر شدن و پیشرفت نداره فرض کنیم روز شب و تورنمنت و تبادل منابع و این چندتا نیرو جدید میومد برای مپ اصلی اما بعدش چی ؟ اپدبت بعدی میخواستن چیکار کنن پس بهترین کار براشون ایجاد مپ جدید بود که چیزی که من تا الان دیدم از بازیکنان اینه که اکثرا استقبال نکردن از مپ دوم انگاری برگشتن به دو سه سال گذشته شاید خیلی ها موافق حرف من نباشن ولی چیزی که تابلو و از این اپدیت مشخص شد اینه که بازی جای پیشرفت نداره و داره به اخرای خودش نزدیک میشه واقعا… بیشتر بخوانید »
کاملا مشخصه سوپرسل فقط به فکر جیب خودش هست نه لذت کلشرها.
دهکده دوم چه کوفتیه؟
کلشرها سالها بازی کردن تا به این درجه از پیشرفت در دهکده اول رسیدن.
کاملا مشخصه دهکده دوم رو فقط و فقط برای درگیر کردن و سرگرم کردن کلشرها ساختن تا دوباره جم بیشتری بفروشن.
لعنت بهتون سوپرسلی های …
مجبور نیستی بازی کنی تازشم نمیخواد نگران بقیه باشی تو خودت بازی نکن مجبور نیستی بری دهکده دوم همون دهکده اول برات بسه
دقیقا یکی از اهدافشون همینه ! وگرنه دفاعییهای اینور رو به لول دفاعیهای مپ جدید نمی دوختند. ( منظورم لول 4کانون هست…..)
ادمین عزیز یه سوال دارم:
اگر من دهکده دوم رو اصلا بازی نکنم ضرری به دهکده اصلیم نمیزنه؟
چون من اصلا قصد بازی دهکده دوم رو ندارم در صورتی که ضرری برای دهکده اصلیم داشته باشه.ممنون میشم جواب بدید چون مهمه.
خیر دوست عزیز
چرا اتفاقا مربوط میشه به دهکده ی اولت، یکم دقت کنی میبینی که یک تب جدید وقتی که میزنی روی ارچرتاور یا کانونها و ،،،، ظاهر میشه که یک قسمت داره واسه اینکه کانون به دابل کانون تبدیل بشه، اینجا واسه اپ کردنش باید لول دابل کانون مپ جدیدت 4 باشه ، تا برسی به مکس کردن این ها والا اینطرف این خاصیت رو از دست خواهی داد .
تمامی بازی هایی که توسط سوپرسل منتشر شده رو بازی کردم ، بی انصافی نباشه بازی های منتشر شدش از خیلی بازی ها دلچسب تر و با ایراد کم هست ، اما تفاوت کلش با سایر بازی های سوپرسل که باعث شده کلش این همه محبوب بشه در زمان بازی کردنه ، اگه شما بازی ها هی دی یا همون مزرعه رو بازی کنید متوجه این موضوع میشین که باید مدام تو بازی باشین یا همچنین کلش رویال ، در صورتی که تو بازی کلش همچین نبود ، تو دهکده دوم کلش از این قاعده استفاده شده ، به گونه… بیشتر بخوانید »
منو بگو که سه تا اکانت دارم تو گوشیم به عبارتی شیشتااا ??نصف عمرمو باید براش بزارم??.ولی اگه می خواین از کلش نهایت لذتو ببرین باید با یه اکانت شروع کنیین و بزارید کلش روال عادی خودشو بره مثل اولا که نه روباتی بود نه مودی
من نمیدونم این بازیکن اعتراض نمیکنن؟؟
یا تیم کلش اف کلنز به اعتراض ها توجهی نمیکنه؟؟
گیم های بزرگ همیشه به نظرات موافق ومخالف توجه ویژه ای دارن موندم چرا اینا با این همه معترض بازم کاری که درنظر داشتن پیش میبرم
دیشب از گوگل کروم رفتم تو انجمن خودشون نظرها رو خودندم تقریبا میشه گفت همه معترض بودن
همه اینهایی که فرمودید درست ولی کلا اعتماد بازیکن به کلاش از بین رفت چرا چونکه بازیکن با دوسال کار روی یک مپ حالا باید بیاد از نقطه صفر از یک بیس دیگر شروع کند مثل اینکه زحماتش بر باد رفته چونکه هیچ پونی در دهکده دوم براش قایل نشده هیچ ربطی نه از لحاظ دفاع یا نیرو یا کاپ به هم ندارن دو کاپ متفاوت دو نیرو متفاوت دو دفاع متفاوت حالا بازیکن فکر می کنه اینم ادامه بدم یه نقشه دیگه پیاده میشه زحماتش میشه صفر .
به هرحال به قول خود سازندگان این آغاز کار هست.در نقد و بررسی که توسط بدوگیم منتشر شده عرض کردیم باید سازندگان تمرکز بیشتری روی ارتباط دو دهکده ایجاد کنند.یعنی اگر کسی در دهکده ی اول (اصلی) زحمات زیادی کشیده در دهکده ی دوم مواردی به عنوان مشوق براش لحاظ بشه..
اینطور به نظر میرسه سازندگان این سناریوها را از پیش آماده کرده اند و بزودی شاهده انتشار سریع تر آپدیت ها خواهیم بود
کلش بیشتر از این جای بزرگتر شدن را نداشت. بهتر این بود که یک بازی دیگر به نام کلش ۲ را عرضه میکردند. معلومه که فقط جنبه های سود آوری را در نظر گرفتند . اصلا هیچ ارتباط محسوس و قابل توجهی به هم ندارن.
درود
به نظرم دهکده دوم باعث هیجان زیادی شده.من بیشتر وقتم را برای دهکده دوم میزارم.اینکه باید در دفاع هم به اندازه حمله زمان صرف کرد باعث میشه که جذابیت بازی دو چندان بشه و دیگه استرس اتک برای لوت ندارم.
سلام
کاری نمیتونم بکنم برای کلش تا وقتی که نظر تیم توسعه دهندش این باشه تیم توسعه دهنده اینویادش رفت بگه مسایل مادی دراولیتشون بوده
فقط میتونم بگم متاسفم
ومثل بازیکن های برتر که اسمشون اون بالاهاست منم این بازی رو تحریم میکنم باز اونا عقلشون کشید حتی قایق اپ هم نکردن کاش منم قایق اپ نمیکردم اونوقت هیچی نمیدیم
چرا کلا با تغییر و تنوع موافق نیستین؟ به نظرتون دیگه کلش خسته کننده نشده بود؟ به نظرم بهترین کاری بود که میتونستن بکنن هم به دهکده اصلی دست نزدن تغییر اساسی ندادن تا بازیکن های کلاسیک از بازی زده نشن هم با این دهکده جدید نیاز بعضی بازیکن ها به تنوع رو پاسخ دادن کسی هم که ناراضیه میتونه بازی نکنه تو دهکده اصلیش اثری نمیذاره ولی اگه بازی کنین از جم هایی که تو دهکده دوم هست میتونین برای دهکده اصلی استفاده کنین . خیلی ایده خوبی بود