بدوگیم
بروزترین مرجع بازی های آنلاین استراتژیک

مشکل سرچ در لیگ های بالا کلش اف کلنز

2 5,937
بوک مارک

در این مطلب کلش اف کلنز با من همراه باشید تا مشکل سرچ در لیگ های بالا که جدیدا و بعد از آخرین آپدیت کلش به وجود آمده را بررسی کنیم .

سال گذشته ، همین موقع پلیر های کاپ های بالا ( لیگ لجند ) مشکل بسیاری برای پیدا کردن حریف در سرچ خود داشتند و همه ما فکر می کردیم که امسال این مشکل تا حد زیادی برطرف شود اما جالب اینجاست این مشکل برطرف که نشد هیچ ، بلکه شرایط بسیار بدتری پیدا کرد .

سال گذشته این مشکل وقتی رخ داد که بوست 1 جمی برای ساخت نیرو ارائه شد ، اما امسال با آمدن بازی های کلنی و فعالیت بسیار بیشتر پلیر ها در بازی این مشکل شدید تر شد .

در ابتدا اینطور حدس زده می شد که این مشکل فقط بخاطر دوره اول بازی های کلنی هست که در 19 دسامبر شروع شده و به مرور بهتر می شود ، اما واقعیت چیز دیگری بود و این مشکل روز به روز بدتر شد .

 

مشکل سرچ در لیگ های بالا – دلایل

مشکل سرچ در لیگ های بالا همواره بوده اما فقط در سطوح بسیار بالای لیگ لجند ، اما واقعا دلیل این مشکل در سرچ پلیر ها چیست ؟

هربار که شما اتکی می زنید قسمتی از زمان شیلد شما از بین می رود تا آنکه بیس شما برای دفاع در مقابل اتک سایر پلیر ها در دسترس قرار بگیرد .

مشکل سرچ در لیگ های بالا کلش اف کلنز
مشکل سرچ در لیگ های بالا کلش اف کلنز

مشکل سرچ در لیگ های بالا کلش اف کلنز

وقتی که شما یک پلیر فعال باشید ، می توانید در زمان شیلد خود 2-3 اتک بزنید ، سپس در زمان اضافی گارد خود هم چند اتک انجام دهید ، سپس بیس شما یکبار مورد حمله قرار می گیرد .

با انجام یک حساب سر انگشتی می توان دید که شما 4-5 اتک میزنید ، در قبال تنها 1 دفاع .

و مشکل دقیقا از همینجا شروع می شود که در زمان اتک بیسی در دسترس شما قرار نمی گیرد و یه همین خاطر اتکر باید در سرچ در انتظار ظاهر شدن یک بیس باشد تا به آن اتک بزند .

سوپرسل می تواند با اضافه کردن بیس های اضافه ( بیس های بدون مالکیت و غیر فعال ) و همچنین وسیع تر کردن حالت جست و جو در موارد تاون هال و کاپ زمان سرچ را کاهش دهد .

به زبان ساده شما به عنوان یک پلیر با کاپ بالا در زمان سرچ خود بیس های مرده و همچنین بیس هایی با تاون هال 10 می بینید که حدود 500 تا 900 کاپ از شما پایین تر هستند .

البته به نظر من این فرضیه بیشتر برای لیگ های چمپیون و پایین تر کاربرد دارد و برای لیگ های تایتان و بخصوص لجند چندان منطقی به نظر نمی رسد .

 

مشکل سرچ در لیگ های بالا – راه حل

با توجه به دلایل بالا ( 1 دفاع در برابر 4-5 حمله و کمبود بیس های مرده در لیگ های بالا ) شما می بینید که زمان طولانی سرچ کاملا منطقی است و با توجه به اینکه بازی های کلنی محتوایی همیشگی است نباید انتظار بهبود این مشکل را داشته باشیم .

خود شما هم باید انتظار داشته باشید که وضعیت نا مطلوب سرچ حدلقل برای 1-2 ماه آینده به هیمن صورت باشد ، زیرا راه حل ساده ای برای آن وجود ندارد .

اگر در لیگ لجند و در کاپ بالایی هستید و وضعیت برای شما غیر قابل تحمل است ( انتظار چند ساعته برای ظاهر شدن 1 بیس ) می توانید به فکر کاهش کاپ باشید .

سوپرسل در 19 دسامبر در یک توییت رسمی اینطور گفت :

” ما در جریان هستیم که زمان سرچ برای همه پلیر ها در کاپ های بالا بیش از حد معمول طول می کشد و دلیل این اتفاق اتک های بسیاری است که بخاطر بازی های کلنی در جریان است ، لطفا در اتک های خودتون قبل از اینکه دکمه Next را بزنید کمی بیشتر فکر بکنید . “

حدس من این است که در آپدیت ماه ژانویه سوپرسل نهایتا راه کاری برای مشکل سرچ خواهد داد و بسیاری از پلیر های لجندی را خوشحال خواهد کرد .

و ساده ترین راه پیش رو این است که زمان شیلد و گارد را در لیگ لجند دستخوش تغییر کند و این زمان را برای پلیر های لجندی کاهش دهد .

 

 

*** سوالات و نظرات خود را در انتهای این مطلب با ما در میان بگذارید ***

 

امتیاز به مطلب

مشکل سرچ در لیگ های بالا کلش اف کلنز
3.7 (73.33%) 3 votes

2
دیدگاه بگذارید

avatar
2 نظرات چندتایی
0 Thread replies
0 دنبال کنندگان
 
آخرین نظر ارسال شده
داغ ترین نظرات
2 نظرات مدیران
ICTMANp3 AH2 آخرین نظرات مدیران
  مشترک شدن  
جدیدترین قدیمی ترین محبوب ترین
خبر کردن از
ICTMAN
مهمان
ICTMAN

این تحلیل ها جالب به نظر نمیرسه. چون نصفه شب تا صبح زود به زود حریف میده. یعنی اکثر بازیکان جهان که در لیگ افسانه هستند ایرانی هستند و شبا خوابن؟
چین و هند و امریکا با اون درصد بالای بازیکنان زمان خوابشون با ما فرق میکنه. تازه نصفه شب لوت های حدود یه میلیون منابع گیر میاد حتی تو کاپ نزدیک 5600

p3 AH2
مشترک

من زیاد در این مورد با سوپر سل صحبت کردم و اونها دقیق مشکل رو برای من توضیح دادن
مشکل تو الگوریتم جدید هست..هوش مصنوعی الگوریتم هنوز در مرحله اموزش می باشد
ساده توضیح می دم
شما فرض کنین به 4 مپ حمله کردین با در صد های مشخص و توان نیروی مشخص…حالا برای اتک 5 الگوریتم به دنبال حریفی می گرده که در صد اسیپ پذیریش اندازه درصد برد شماست و توان نیروی دفاعی بیش از توان حمله شما…به عبارتی در هر مرحله بردن باید منتظر ی مپ سخت تر بود که پیدا کردنش سخت تره…البته به گفته خودشون نیروهتی مثل بولر و لاوا درصد تخیربشون تو اپدیت جدید میاد پایین تا با 260 تایی شدن کمپ ها تعادل داشته باشه و از سوی دیگه الان میزان کاپ های که هر مپ ب شما می ده تغریبا 3 برابر شده این باعث می شه ما تو سیزن اول 2018 شاهد کاپ های بالای 7500 باشیم

?>